Uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności określonej w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności określonej w art. 7 ust.1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – w formie podania lub druku wniosku.
Zaświadczenia i dokumenty określone ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 888 ).
Wymagania jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Manowo zawarto w Uchwale Nr XVIII/225/2021 Rady Gminy Manowo z dnia 25 czerwca 2021 r.
Komórka organizacyjna
Samodzielne stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska.
Osoba do kontaktu
Inspektor ds. ochrony środowiska, pokój nr 18, tel.: 94 318 32 21, e-mail: ochrona.srodowiska@manowo.pl
Opłaty
Opłata skarbowa - na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020r. poz. 1546 z późn. zm.), płatna przelewem 107,00 zł. na konto Urzędu Gminy w Manowie.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni.
Miejsce złożenia dokumentów
Sekretariat urzędu – pokój nr 2 w godzinach pracy urzędu.
Podstawa prawna
Art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 888).
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Wójta Gminy w Manowie.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu Gminy Manowo.