Nadawanie numeracji porządkowej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek - Druk do pobrania
2. Mapa zasadnicza w skali 1:500 lub 1:100
Komórka organizacyjna
Samodzielne stanowisko pracy do spraw gospodarki gruntami i nieruchomościami.
Osoba do kontaktu
Główny specjalista ds. gospodarki gruntami i nieruchomościami - I piętro, pokój nr 17, tel. 94 318-32-70, email: grunty@manowo.pl
Opłaty
Brak opłaty.
Termin i sposób realizacji
Wydanie stosownego zaświadczenia następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. 2012 r poz. 125).