Wydawanie zaświadczeń z Rejestru Dowodów Osobistych
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą - Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia z Rejestru Dowodów Osobistych.( druk do pobrania w pok. nr 8C).
- Dowód osobisty do wglądu
Załącznik do karty usługi
- wniosek o wydanie zaświadczenia.
Komórka organizacyjna
Samodzielne stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych
Osoby do kontaktu:
Inspektor do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych, pok. nr 8C, tel. 94 318 31 47 e-mail: ewlu@manowo.pl
Godziny przyjęć klientów: pn.- pt. 7.15 - 15.00.
Opłaty
Opłatę skarbową za wydane zaświadczenie 17,00 zł należy uiścić na konto Urzędu Gminy Manowo na nr konta bankowego: Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie 02 8581 1014 2005 2000 0116 0001
Termin i sposób realizacji
Wydanie zaświadczenia w terminie 7 dni.
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy w Manowie pok. nr 8C, tel. 94 3183147 w godz. 7.15. – 14.45.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r., poz. 653, 730 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnegoa (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257)
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę lub odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.
Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.