Najem lokalu mieszkalnego (socjalnego)
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o najem lokalu mieszkalnego (socjalnego) składany do Wójta Gminy Manowo.
Komórka organizacyjna
Samodzielne stanowisko pracy do spraw gospodarki gruntami i nieruchomościami.
Osoba do kontaktu
Inspektor do spraw gospodarki gruntami i nieruchomościami - I piętro, pokój nr 17, tel. 94 318-32-70, email: grunty@manowo.pl
Opłaty
Od wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni. Podanie rozpatruje powołana przez Wójta Gminy Komisja Mieszkaniowa, listę przydziału zatwierdza Wójt Gminy. Umowy z lokatorami zawiera Wójt (umowa ma charakter umowy cywilnoprawnej).
Miejsce złożenia dokumentów
Sekretariat urzędu - pokój nr 2.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 71, poz. 733).
2. Uchwała Nr XXXI/222/2009 Rady Gminy Manowo z dnia 25 czerwca 2009 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Manowo oraz niektórych elementów polityki czynszowej oraz kryterium wyboru osób, z którymi umowy najmu powinny być zawierane w pierwszej kolejności.