Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Urząd Gminy Manowo

Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Wnioski na formularzach dostępnych w sekretariacie Urzędu Gminy.

 

Niezbędne załączniki

  • oświadczenie  stron - załącznik nr 1 (znajduje się we wniosku);
  • potwierdzenie opłaty skarbowej za przeniesienie decyzji w wysokości 56zł;
  • kopia decyzji o warunkach zabudowy, o której mowa we wniosku;
  • kopia dokumentu potwierdzające podstawę przeniesienia – kopia aktu notarialnego;

Komórka organizacyjna

Samodzielne stanowisko pracy do spraw gospodarki przestrzennej i budownictwa.

Osoba do kontaktu
Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej i budownictwa,
pok. nr 17, tel. 94 318 32 70, e-mail: zprzestrzenne@manowo.pl


Opłaty

Zgodnie z Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej:

  • Opłata za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy wynosi 56zł;
  • w przypadku powołania Pełnomocnika w sprawie należy uiścić dodatkowa opłatę
    w wysokości 17zł;

Opłaty dokonać można w Urzędzie Gminy Manowo – wyłącznie karta płatniczą,
lub przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Manowie:

Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie (SGB)  02 8581 1014 2005 2000 0116 0001


Termin i sposób realizacji

Sposób realizacji
Odpowiedni wniosek poprawnie wypełniony wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Manowo od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15-15:15.

 


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowe

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego


Tryb odwoławczy

Zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Wójta Gminy Manowo w terminie 7 dni od dnia doręczenia decyzji;